Центр адміністративних послуг відкрито на Оболоні - ТУ Експерт

Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

На оболоні відкрито сучасний центр надання адміністративних послуг

Останнє оновлення: 24.02.2016

відкриття центру адмінпослуг на Оболоні

18 лютого 2016 року ознаменувалося офіційним відкриттям нового сучасного Центру надання адміністративних послуг в Оболонському районі, міста Києва.

В основу роботи центру будуть закладені принципи «єдиного офісу» та «відкритого простору». В одному приміщенні будуть надаватися послуги різних органів влади. Таких як: Реєстраційна служба Головного територіального управління юстиції в Києві, Оболонське районне відділення Державної міграційної служби, Головне управління Держгеокадастра в м.Києві, відділення обліку та розподілу житлової площі Оболонської РДА та інших організацій. В цілому в центрі є можливість отримати більше 70-ти адміністративних послуг.

Для максимальної зручності на прийом можна буде записатися через «Електронний кабінет». А про готовність необхідного документа будуть інформувати за допомогою смс. Крім адмінпослуг, відвідувачі центру можуть отримати докладні консультації та всю необхідну інформацію в приймальні для громадян.

Новий центр адмінпослуг знаходиться на першому поверсі Оболонської районної адміністрації, який був оновлений і відремонтований. Він оснащений електронною системою контролю черги, системою відео спостереження і центрального кондиціонування.

Також в приміщенні створені умови для людей з особливими потребами, забезпечений відкритий доступ до мережі Wi-Fi і облаштовано кімнату для дітей. Також планується розміщення відділення банку в приміщенні центру.

Керівництво Оболонського району розраховує, що робота Центру стане вагомим кроком до забезпечення відкритості та доступності місцевої влади для жителів міста Київ.

Подібний центр був раніше відкритий на Святошино і вже добре себе зарекомендував.