Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

Узаконити самобуд

Термін від 31 днів
Код задачі 3
від 7000 грн.
7 ПРИЧИН, ЧОМУ ТУ ЕКСПЕРТ

1.     100% гарантія результату

2.     Економія Вашого часу

3.     Досвід 12 років

4.     Гарантований сервіс

5.     Індивідуальний підхід 

6.     Повна конфіденційність

7.     Безкоштовна консультація

узаконити самобуд київ

В Україні будь-яке нерухоме майно повинно мати технічні та правовстановлюючі документи. Якщо Ви маєте у власності або оренді земельну ділянку, на якій знаходиться будівля без належно оформлених документів - це самобуд.

Самобуд - нерухоме майно, побудоване на певній території, не призначеної для будівництва, суб'єктом господарської діяльності без отримання дозвільних документів на проведення будівельних робіт і з порушеннями будівельних норм і правил. За законодавством України, такий об'єкт може мати цінність тільки як будівельні матеріали.

Такі об'єкти не введені в експлуатацію згідно містобудівних норм і правил, що призводить до того, що власник об'єкта не має законного права власності і надалі не зможе проводити договірні відносини (продати, заповідати, подарувати і тд.).

Узаконити самобуд в Києві. Необхідна документація

Узаконення самобуду - це процес законного і юридично правильного оформлення документів на вже зведений будинок, дачу, нежитлове приміщення.

Для того щоб зареєструвати і правильно оформити самобуд, потрібно зібрати вагомий пакет документів і передати його на розгляд до відповідної інспекції. Власник незаконної будови повинен оформити такі документи:

  • заяву;
  • декларацію готовності об'єкта до експлуатації - 2 примірники;
  • документи, що підтверджують право власності (нотаріально завірена копія);
  • технічний паспорт (копія);
  • звіт про проведення технічного обстеження.

Як узаконити самобуд. Алгоритм законного оформлення самобуду

Узаконення самобуду в Києві вимагає здійснення ряду важливих кроків, завдяки яким Ви станете законним власником будови і отримаєте юридично правильні дозвільні документи на об'єкт самобуду. Для оформлення нерухомого майна та введення його в експлуатацію потрібно:

  • отримати будівельний паспорт (площа об'єкта до 300 кв.м) або містобудівні обмеження;
  • подати повідомлення про початок будівельних робіт;
  • провести технічну інвентаризацію;
  • подати на реєстрацію правильно оформлену декларацію введення об'єкта в експлуатацію;
  • привласнити поштову адресу;
  • оплатити пайовий внесок;
  • отримати свідоцтво про право власності.

 

Після збору документів заявник повинен звернутися до районного адміністративний центр для реєстрації та подальшої передачі в ДАБІ. Після отримання пакету документів та детальної перевірки інспекція протягом 10 днів реєструє декларацію. Один примірник зареєстрованого документа залишається в ДАБІ, другий - у заявника.

Будівельна амністія

В жовтні 2016 року було продовжено строк дії Закону про «Будівельну амністію», тобто легалізацію споруд, побудованих без дозволу. Дана будівельна амністія діє до кінця 2016 року і звільняє від сплати штрафу за самобуд при оформленні.

Під амністію потрапляють будинки, які було побудовано в період з 1992 року по 2011 рік:

  • житлові;
  • садові;
  • дачні;
  • госпбудівлі;
  • будівлі та споруди 1-2 категорії складності.

 


Важливо

Об'єкти нерухомого майна, побудовані до 1992 року, вводяться за спрощеною процедурою - узаконити будинок можна при наявності тільки технічного паспорта.


Також існують ще 2 способу оформлення самобуду:

  • через суд;
  • згідно угоди з органом місцевої влади (передача документації місцевим виконавчому органу влади, обстеження об'єкта будівництва, укладання угоди між забудовником і представником місцевої влади).

Висновки

Чи починати процес легалізації самовільного споруди, кожен власник вирішує самостійно, визначивши для себе плюси і мінуси процедури. Також для прийняття рішення варто проаналізувати причини та наслідки володіння ділянкою землі, на якому зведений самобуд.

Наслідки зведення самобуду:

  • знесення будівлі;
  • оформлені документи на будівлі будуть вважатися недійсними;
  • договір оренди може бути анульований;
  • неможливість продажу будівлі (а в разі продажу будинку за договором купівлі-продажу вартість може бути зменшена на 50%).

 

Переваги оформлення самобуду:

  • оформлення прав власності без накладення штрафів;
  • право подальшого законного використання споруди в будь-яких цілях;
  • до кінця 2015 року оформлення відбувається за спрощеною процедурою.

Введення в експлуатацію самобуду за допомогою ТУ Експерт

Уникнути штрафів і проблем при операціях з об'єктами нерухомості можна тільки одним способом - зареєструвати право власності. Необхідність даного заходу обумовлена низкою факторів, які ми розглянули вище. Зайнятися легалізацією Ви можете самостійно або довіривши фахівцям у цій галузі.

ТУ Експерт досконально знає процес юридичного оформлення дозвільних документів. Якщо Ви звернетесь в нашу компанію, то отримаєте грамотні консультації, які входять у вартість послуг, супровід на кожному етапі спрощеної процедури оформлення незаконної споруди, а також представлення ваших інтересів в ДАБІ.

Не відкладайте на потім документальне оформлення самовільно збудованих будівель через незнання законодавства або в силу того, що процес є довгим і складним.Телефонуйте прямо зараз і отримайте кваліфіковану консультацію, яка допоможе Вам прийняти правильне рішення і прийти до поставленої мети!