Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

Відповіді на запитання

Задати питання

Для чого потрібен акт готовності об'єкта до експлуатації?

Акт готовності об'єкта до експлуатації - документ, що підтверджує готовність споруди до подальшого використання. На підставі нього ДАБІ видає сертифікат, який є основною складовою подальшого повноцінного функціонування об'єкта та офіційного укладення договорів на газ, воду, тепло, електроенергію.

Також сертифікат дає можливість перейти до наступного етапу правових відносин - до реєстрації прав власності об'єкта будівництва в Управлінні юстиції.

Відмінності між декларацією і актом готовност іоб'єкта до експлуатації?

Декларація про готовність об'єкта до експлуатації видається при здачі в експлуатацію закінчених будівельних об'єктів 1-3 категорії складності.

Акт готовності об'єкта до експлуатації видається для будівельних споруд 4 і 5 категорії складності.

Акт заповнюється згідно з типовою формою (Додаток 3 до «Порядку Прийняття в експлуатацію закінченіх будівництвом об'єктів») та підписується замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником, субпідрядником, людиною, яка застрахувала об'єкт (якщо об'єкт застрахований), представником профспілкової організації (якщо об'єкт має виробниче призначення). На підставі отриманого акту ДАБІ видає сертифікат, який є результатом завершення прийняття об'єкта в експлуатацію та надає право подальшого використання об'єкта.

Чи можливий продаж земельної ділянки без кадастрового номера?

На законодавчому рівні встановлено, що операції з земельними ділянками, яким не присвоєно кадастровий номер, не можливі.

Наявність номера дозволяє:

• продавати або купувати ділянку;

• оформляти дарчу та право на спадщину ділянкою;

• складати і продовжувати договір оренди ділянки;

• здійснювати розподіл або об'єднання ділянок землі.

Державний земельний кадастр присвоює кадастровий номер, а Земресурси видають довідку про його присвоєння. Номер присвоюється 1 раз і не має терміну дії. Його зміна відбувається в 2 випадках:

1. при переході ділянки іншій територіальній одиниці;

2. при поділі чи об'єднанні ділянки землі.

Що потрібно знати про процес оформлення земельної ділянки?

Для оформлення земельної ділянки потрібно:

  • отримати рішення місцевої влади про виділення земельної ділянки;
  • сформувати ділянку (скласти проект землевідведення (винесення в натуру земельної ділянки), зробити кадастрову зйомку, сформувати XML файл);
  • пройти комісію із землеустрою;
  • присвоїти кадастровий номер;
  • внести дані до Державного земельного кадастру.

Формування земельної ділянки - процес переходу фізичного об'єкта в юридичний, який полягає у визначенні:

  • площі ділянки;
  • меж ділянки.

Земельні ділянки можуть бути сформовані в кількох випадках:

  • при відведенні земельних ділянок із земель державного та комунального фонду;
  • при розподілі чи об'єднанні раніше сформованих ділянок.

Після того як ділянка сформована, власнику землі потрібно оформити Свідоцтво про право власності на земельнуділянку - документ, що підтверджує право власності.

Чи видається будівельна ліцензія фізособам (приватним підприємцям)?

Будівельна ліцензія видається на будівництво архітектурних споруд 4 та 5 категорії складності. Ліцензування будівельної діяльності в нашій країні регламентується Законом України «Про ліцензуваннявидівгосподарської діяльності», прийнятим 02.03.2015 р, Законом України «Про архітектурнудіяльність», а також іншими підзаконними актами. Виходячи з класифікації категорій складності по держстандарту ДCTУ-Н Б В.1.2, кількість людей, які можуть постійно знаходитися на об'єкті 4-ї категорії складності - 300-400 осіб, і на 5-й - понад 400 відповідно. До об'єктів такого типу відносяться торгові центри, житлові будинки висотної забудови, будівлі та споруди громадського призначення і т. п. Такі об'єкти повинні зводиться спеціалізованими будівельними компаніями, за проектами сертифікованих архітекторів, та прошедших державну експертизу.

Приватні підприємці (фізособи) можуть виконувати роботи на об'єктах 1-3 категорії складності. Згідно з держстандартом - 50 - 300 осіб можуть постійно перебувати на об'єктах такого типу. До них відносяться: тимчасові об'єкти, мобільні і малоповерхові будинки, парники, теплиці та інші. Ліцензуванню дані об'єкти будівництва не підлягають. Це означає, що ліцензія не видається фізичним особам.

Чи можна отримати дублікати загублених декларацій на початок робіт? Як це зробити?

У разі втрати або пошкодження декларації на початок будівельних робіт можна отримати дублікат документа. Для того щоб відновити документ на початок будівельних робіт, необхідно звернутися до місцевого органу ДАБІ з відповідною заявою. При втраті декларації доповненням до заяви буде копія оголошення з друкованого видання (газета, журнал) про втрату, а в разі пошкодження декларації - пошкоджена декларація. Інспекція перевіряє заяву та документи, що підтверджують особу заявника, після чого реєструє заяву. Дублікат декларації видається інспекцією протягом 2 днів після подачі заяви. Документ видається особисто заявникові або надсилається поштою.

Задати питання