Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

Головне територіальне управління юстиції

Міністерство юстицій України - орган виконавчої влади, який реалізує функції з виконання правової політики держави, з організації роботи нотаріусів та органів реєстрації, по матеріально-технічному забезпеченню судів і контролю виконання прийнятих ними рішень.

Державна реєстраційна служба України та Державна виконавча служба були розформовані з першого кварталу 2015 року. Повноваження ліквідованих служб були делеговані існуючим територіальним управлінням.

Головне територіальне управління юстиції в місті Києві здійснює реєстрацію прав власності на нерухомість, реєстрацію діяльності фізичних та юридичних осіб, а також спілок, засобів масової інформації (друкованих) та інше.

Управління юстиції. Контактні дані

Адреса: м Київ, Печерський район, провулок Музейний 2 д

Телефон: +38 (044) 270-58-40

Електронна пошта: [email protected]

Сфера діяльності управління

Управління юстиції здійснює діяльність у таких напрямках:

  • виконання правової політики;
  • реєстрація актів цивільного стану, прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
  • реєстрація суб'єктів діяльності (юридичних і фізичних осіб).

Реєстрація прав власності

Вся нерухомості в Україні, як об'єкт власності, підлягає реєстрації та обліку. Інформація про реєстрацію записується в єдиний Держреєстр. Державна реєстрація проводиться після подачі пакета документів, включаючи заяву про реєстрацію, реєстраторами або нотаріусами.

Реєстраційна служба у Києві виконує реєстрацію речових прав на нерухоме майно в кількох випадках:

  • у спадок;
  • за договором купівлі-продажу;
  • при приватизації ділянки землі;
  • при будівництві нового об'єкта.

Результатом реєстрації є Витяг з реєстру, який є підтверджуючим документом законності подальших операцій. У разі підтвердження реєстрації ділянки землі потрібно отримати виписку з ДЗК (Державний земельний кадастр - реєстр земельних ділянок)

Коректування в держреєстр вносяться у разі зміни даних про майно, про речових прав, про їх обтяжень або суб'єкті цих прав.

З 2015 року українці можуть отримувати всі необхідні їм дані з реєстру нерухомості онлайн.

Взаємодія з співробітниками служби Укрдержреєстру

Найчастіше труднощі при взаємодії суб'єктів (юридичних, фізичних осіб) з держреєстратором виникають на етапі подачі документів, це стосується неповного пакета документів або неправильно заповнених форми реєстрації та звернень.

Зважаючи на велику завантаженість працівників служби, заявник у результаті отримує неповні відомості про процедуру отримання послуги, про етапи співробітництва, кількості і форми необхідних документів.

Оформлення прав власності в Укрдержреєстрі з ТУ Експерт

ТУ Експерт допоможе в питаннях співпраці з цією організацією, вирішенням завдань пов'язаних з оформленням і подачею документів, а також отриманням документації. Працюючи з нами, Ви отримаєте:

  • 100% гарантії якості;
  • супровід на всіх етапах співробітництва;
  • безкоштовні консультації;
  • економію часу і ресурсів.

 

Документи, які оформлюються в Державній юстиції

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб’єкта цього права, інші речові права та суб’єкта цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб’єкта цих прав