Міністерство юстицій України - орган виконавчої влади, який реалізує функції з виконання правової політики держави, з організації роботи нотаріусів та органів реєстрації, по матеріально-технічному забезпеченню судів і контролю виконання прийнятих ними рішень.
Державна реєстраційна служба України та Державна виконавча служба були розформовані з першого кварталу 2015 року. Повноваження ліквідованих служб були делеговані існуючим територіальним управлінням.
Головне територіальне управління юстиції в місті Києві здійснює реєстрацію прав власності на нерухомість, реєстрацію діяльності фізичних та юридичних осіб, а також спілок, засобів масової інформації (друкованих) та інше.
Управління юстиції. Контактні дані
Адреса: м Київ, Печерський район, провулок Музейний 2 д
Телефон: +38 (044) 270-58-40
Електронна пошта: [email protected]
Управління юстиції здійснює діяльність у таких напрямках:
Вся нерухомості в Україні, як об'єкт власності, підлягає реєстрації та обліку. Інформація про реєстрацію записується в єдиний Держреєстр. Державна реєстрація проводиться після подачі пакета документів, включаючи заяву про реєстрацію, реєстраторами або нотаріусами.
Реєстраційна служба у Києві виконує реєстрацію речових прав на нерухоме майно в кількох випадках:
Результатом реєстрації є Витяг з реєстру, який є підтверджуючим документом законності подальших операцій. У разі підтвердження реєстрації ділянки землі потрібно отримати виписку з ДЗК (Державний земельний кадастр - реєстр земельних ділянок)
Коректування в держреєстр вносяться у разі зміни даних про майно, про речових прав, про їх обтяжень або суб'єкті цих прав.
З 2015 року українці можуть отримувати всі необхідні їм дані з реєстру нерухомості онлайн.
Найчастіше труднощі при взаємодії суб'єктів (юридичних, фізичних осіб) з держреєстратором виникають на етапі подачі документів, це стосується неповного пакета документів або неправильно заповнених форми реєстрації та звернень.
Зважаючи на велику завантаженість працівників служби, заявник у результаті отримує неповні відомості про процедуру отримання послуги, про етапи співробітництва, кількості і форми необхідних документів.
ТУ Експерт допоможе в питаннях співпраці з цією організацією, вирішенням завдань пов'язаних з оформленням і подачею документів, а також отриманням документації. Працюючи з нами, Ви отримаєте:
Документи, які оформлюються в Державній юстиції
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно