Державна реєстраційна служба України у складі управління юстиції | ТУ Експерт

Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

Головне територіальне управління юстиції

Міністерство юстицій України - орган виконавчої влади, який реалізує функції з виконання правової політики держави, з організації роботи нотаріусів та органів реєстрації, по матеріально-технічному забезпеченню судів і контролю виконання прийнятих ними рішень.

Державна реєстраційна служба України та Державна виконавча служба були розформовані з першого кварталу 2015 року. Повноваження ліквідованих служб були делеговані існуючим територіальним управлінням.

Головне територіальне управління юстиції в місті Києві здійснює реєстрацію прав власності на нерухомість, реєстрацію діяльності фізичних та юридичних осіб, а також спілок, засобів масової інформації (друкованих) та інше.

Управління юстиції. Контактні дані

Адреса: м Київ, Печерський район, провулок Музейний 2 д

Телефон: +38 (044) 270-58-40

Електронна пошта: [email protected]

Сфера діяльності управління

Управління юстиції здійснює діяльність у таких напрямках:

  • виконання правової політики;
  • реєстрація актів цивільного стану, прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
  • реєстрація суб'єктів діяльності (юридичних і фізичних осіб).

Реєстрація прав власності

Вся нерухомості в Україні, як об'єкт власності, підлягає реєстрації та обліку. Інформація про реєстрацію записується в єдиний Держреєстр. Державна реєстрація проводиться після подачі пакета документів, включаючи заяву про реєстрацію, реєстраторами або нотаріусами.

Реєстраційна служба у Києві виконує реєстрацію речових прав на нерухоме майно в кількох випадках:

Результатом реєстрації є Витяг з реєстру, який є підтверджуючим документом законності подальших операцій. У разі підтвердження реєстрації ділянки землі потрібно отримати виписку з ДЗК (Державний земельний кадастр - реєстр земельних ділянок)

Коректування в держреєстр вносяться у разі зміни даних про майно, про речових прав, про їх обтяжень або суб'єкті цих прав.

З 2015 року українці можуть отримувати всі необхідні їм дані з реєстру нерухомості онлайн.

Взаємодія з співробітниками служби Укрдержреєстру

Найчастіше труднощі при взаємодії суб'єктів (юридичних, фізичних осіб) з держреєстратором виникають на етапі подачі документів, це стосується неповного пакета документів або неправильно заповнених форми реєстрації та звернень.

Зважаючи на велику завантаженість працівників служби, заявник у результаті отримує неповні відомості про процедуру отримання послуги, про етапи співробітництва, кількості і форми необхідних документів.

Оформлення прав власності в Укрдержреєстрі з ТУ Експерт

ТУ Експерт допоможе в питаннях співпраці з цією організацією, вирішенням завдань пов'язаних з оформленням і подачею документів, а також отриманням документації. Працюючи з нами, Ви отримаєте:

  • 100% гарантії якості;
  • супровід на всіх етапах співробітництва;
  • безкоштовні консультації;
  • економію часу і ресурсів.

 

Документи, які оформлюються в Державній юстиції

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб’єкта цього права, інші речові права та суб’єкта цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб’єкта цих прав

Переведення квартири у нежитловий фонд і назад

Перереєстрація діючої компанії на нових власників