Реєстрація прав власності нерухомості в Києві - оформлення у власність з ТУ Експерт

Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

реєстрація права власності
Термін від 5 днів
Код документа 60
Організація Головне територіальне управління юстиції
Вид документа Реєстрація
від 2500 грн.
Замовити
7 ПРИЧИН, ЧОМУ ТУ ЕКСПЕРТ

1.     100% гарантія результату

2.     Економія Вашого часу

3.     Досвід 12 років

4.     Гарантований сервіс

5.     Індивідуальний підхід 

6.     Повна конфіденційність

7.     Безкоштовна консультація

Державна реєстрація прав власності на нерухоме майно - це процедура верифікації виникнення, переходу, припинення, обтяження прав у суб'єкта по засобах внесення інформації до Державного реєстру прав на нерухоме майно, яка виконується державою.

Право власності на майно з'являється не в момент оформлення угоди, а після внесення інформації до єдиного реєстру. Реєстрація права власності в Україні є обов'язковою процедурою і проводиться реєстраторами, нотаріусами або іншими акредитованими суб’єктами.

Реєстрація прав власності на нерухомість. Етапи оформлення

Процедура реєстрації досить складна, заплутана і тривала. Зіткнувшись з необхідністю реєстрації нерухомості (при отриманні її в спадщину, при оформленні угоди купівлі-продажу об'єкта або введенні в експлуатацію) потрібно підготувати істотний пакет документів і відвідати велику кількість інстанцій. Послідовність дій, необхідна для позитивного результату поставленого завдання, представлена нижче:

  • зібрати пакет документації;
  • подати заяву реєстратору або нотаріусу;
  • внести данні до Державного реєстру;
  • отримати Виписку з реєстру прав на нерухоме майно.

 

Лише в декількох випадках нотаріус має законне право на надання послуги з реєстрації - внаслідок проведення операцій з нерухомістю та перед виконанням юридичних дій, у разі оформлення права власності до початку 2013 року.

Що потрібно вказати в заяві про оформлення прав на нерухоме майно

Через завантаженість держреєстраторів заявник може не завжди отримати повноцінну і вичерпну консультацію. Що згодом позначається на отриманні відмов або збільшенні термінів реєстрації нерухомості. При заповненні заяви необхідно заповнити:

  • вид реєстрації;
  • форму власності;
  • інформацію про об'єкт;
  • інформацію про заявника;
  • контактні дані заявника (телефон, електронна пошта);
  • спосіб отримання документів.

Необхідна документація. Терміни оформлення. Вартість реєстрації майнових прав

Стати законним власником і отримати відповідні права, можливо, але для цього необхідно підготувати пакет документації та подати його на розгляд до територіального управління юстиції. Перелік документів:

  • заява;
  • документи, що підтверджують особу власника;
  • технічний паспорт (у разі реєстрації новоствореного об'єкта нерухомості);
  • документи, що підтверджують право власності (виникнення, переходу, припинення прав);
  • квитанції про сплату послуг;
  • договір на користування нерухомого майна.

 

Для оформлення процедури реєстрації потрібно зробити 2 оплати - держмита та видачі витягу. Реквізити для оплати вказані на сайті територіального управління юстиції.

З 2016 року, згідно з останніми змінами в законодавстві, термін реєстрації права власності на нерухомість не повинен перевищувати 5 робочих днів, з моменту реєстрації заяви. Розмір оплати визначається в подвійному розмірі адмінзбору. Вартість послуги залежить від площі об'єкта і варіюється від 365 до 1705 гривень (помножена на 2).

Оформлення права власності на нерухомість вважається завершеним після публікації позитивного рішення на порталі Міністерства Юстиції. Інформація з Держреєстру надається в 2 видах - паперовому та електронному. Також всі необхідні дані з реєстру можна отримувати онлайн.

Неналежне надання документів впливає на процес реєстрації, терміни процедури або отримання відмови від адміністратора.

Процедура реєстрації права власності в Києві простіше з ТУ Експерт

З 2015 року були введені нові терміни отримання документа, збільшений пакет документів, а також розформовані реєстраційна та виконавча державні служби. Їх повноваження передані Мін'юсту, а точніше існуючим територіальним управлінням. Це зроблено з метою спрощення процедури, скорочення кількості учасників процесу і термінів.

Але, не дивлячись на всі нововведення, оформлення нерухомості у власність не стало простішим, а часом стало більш заплутаним. ТУ Експерт, знаючи всі нюанси роботи служби, складнощі з оформленням, необхідний пакет документацій допоможе Вам прискорити і спростити процес і отримати необхідні документи. Експерти компанії допоможуть уникнути труднощів і черг, а також нададуть інформаційну підтримку на кожному етапі співробітництва.

Нотаріуси або державні адміністратори в процесі оформлення прав на нерухомість обов'язково перевіряють документи на правильність оформлення, правдивість інформації та відповідність вимогам законодавства. ТУ Експерт допоможе Вам підготувати юридичні документи у відповідність до буки закону. Співпрацюючи з нами, Ви отримуєте:

  • гарантії результату;
  • дотримання обумовлених термінів;
  • правильно підготовлені документи;
  • супровід на кожному етапі співпраці;
  • безкоштовні консультації.

 

Замовити послугу "Реєстрація права власності в Києві" Ви можете - онлайн, по телефону або за допомогою електронної пошти. Звертайтеся!

Внести зміни до реєстру прав на нерухоме майно за допомогою ТУ Експерт можна за цим посиланням.

Замовити
З цим документом часто шукають

Внесення змін до Державного реєстру речових прав

Код документа: 58
від 5 дней

Організація:Головне територіальне управління юстиції
Вид документа:Реєстрація

Інформаційна довідка БТІ

Код документа: 69
від 3 дней

Організація:БТІ
Вид документа:Різні