Оформлення земельної ділянки (землі) у власність за допомогою ТУ Експерт

Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

Оформлення земельної ділянки

Термін від 30 днів
Код задачі 6
від 5000 грн.
Замовити
7 ПРИЧИН, ЧОМУ ТУ ЕКСПЕРТ

1.     100% гарантія результату

2.     Економія Вашого часу

3.     Досвід 12 років

4.     Гарантований сервіс

5.     Індивідуальний підхід 

6.     Повна конфіденційність

7.     Безкоштовна консультація

оформлення земельної ділянки

Після того як прийнято рішення про придбання земельної ділянки з метою його забудови, здійснення операцій купівлі-продажу (оформлення купівлі продажу земельної ділянки), здачі його в оренду, суборенду або отримання дарчим, кожен житель України стикається з проблемою документального супроводу даного питання. Рішення поставленої проблеми часом буває складним, витратним і тривалим.

До вирішення даного завдання потрібно підійти комплексно, ознайомившись з усіма вимогами, що пред'являються до процесу, зі списком організацій, які потрібно відвідати і з пакетом документів.

Також варто відзначити, що потрібно ознайомитися з юридичною стороною питання оренди та суборенди земельної ділянки. Орендована ділянка землі передається в суборенду за наявності письмової угоди орендодавця, якщо це обумовлено в договорі оренди. Зареєструвати цей факт необхідно в Госземагенстстве.

Як правильно оформити земельну ділянку у власність

Відведення земельної ділянки - первинний етап процедури оформлення земельної ділянки і починається він після того як визначено місце розташування бажаної ділянки, зібрано повний пакет документів, направлено клопотання про надання дозволу на розробку проекту землевідведення до відповідного місцевого органу самоврядування. Відповідна інстанція розглядає запит і надає дозвіл або дає відмову.

Якщо протягом місяця уповноважений орган не надає заявнику клопотання відповідь (негативну або позитивну), то дозвіл надається автоматично і, тоді, можна починати розробку проекту землевідведення. Органи влади мають законне право дати відмову у разі невідповідності отриманої інформації реальним відомостями по земельній ділянці, наприклад, її цільовому призначенню (кожна ділянка землі має певне цільове призначення, згідно якого власник використовує її в певних цілях. Існує 9 категорій цільового призначення, віднесення землі до певної категорії відбувається за рішенням виконавчого органу влади. Зміна призначення відбувається з ініціативи власника землі у разі використання землі для цілей, не передбачених існуючим цільовим призначенням. Для цього власник збирає та подає на розгляд пакет документів – заяву та документи, що підтверджують майнові права та особу заявника ).

Підготовка землевідведення

Після отримання дозволу власник повинен почати формування - відведення ділянки землі (визначити ії розміри, межі та цільове призначення). Ділянка може формуватися як при об'єднанні, так і шляхом поділу земельних ділянок. Підтвердженням формування ділянки є проект відведення земельної ділянки. Готують його сертифіковані організації після підписання договору та оплати послуг.

За підсумком розробки проектної документації, власник ділянки подає її на розгляд в спеціальну комісію при місцевому органі самоврядування. У деяких випадках до складу комісії можуть бути включені представники охорони культурної спадщини, СЕС та екології. Термін розгляду - 3 тижні.

Погоджений проект з позитивним висновком комісії через 14 днів має бути переданий на затвердження місцевому органу самоврядування. Результатом цієї процедури буде рішення про затвердження проекту землевідведення та передачі його у власність. На підставі цього рішення відбувається реєстрація земельної ділянки (оформлення ділянки), тобто внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру, і прав власності.

Внесення до земельного кадастру

Для внесення даних до земельного кадастру потрібно подати такі документи:

  • заяву;
  • документ на землю;
  • документ, що підтверджує особу власника;
  • XML -файл;
  • документ про оплату.

 

Після реєстрації ділянки в кадастрі реєстратор присвоює ділянці кадастровий номер.

В Україні право власності нерухомим майном підлягає обов'язковій реєстрації в територіальному управлінні юстиції. З 2015 року Мін'юст здійснює повноваження щодо державної реєстрації майнових прав.

Підтвердженням прав власності є - правовстановлюючий документ (Витяг з Державного реєстру прав), який видає адміністратор - державний реєстратор.

Виписка надає підстави для проведення операцій з ділянкою землі та реєстрації на неї прав власності. Існує кілька категорій суб'єктів, яким видадуть виписку, до них відносяться: нотаріуси, місцеві органи влади, власники ділянки та ліцензовані організації, які мають намір проводити землевпорядні роботи.

Реєстрація права власності

Для того щоб отримати свідоцтво про право власності, необхідно подати на розгляд наступний пакет документів:

  • висновок про затвердження проекту землеустрою;
  • виписку з ДЗК;
  • документи, що засвідчують особу власника;
  • квитанції про оплату послуг реєстрації.

 

При оформленні землі у спадщину потрібно:

  • подати заяву про прийняття ділянки у спадщину нотаріусу або уповноваженій особі;
  • отримати свідоцтво про право на спадщину;
  • зареєструвати право власності;
  • отримати акт на право власності;
  • сплатити держмито.

Оформлення землі у власність. Грошова сторона питання

Вартість обліку земельної ділянки залежить від розмірів ділянки землі, цільового призначення, фактичних дозвільних документів та необхідності проведення експертизи. У вартість входять послуги нотаріуса, експертних та землевпорядних організацій, держмито та інше.

Розцінки

Послуги нотаріуса

від 1000 грн до 4 000 грн

Розробка проекту

від 1 000 грн до 8 000 грн

Документи на землю

від 500 грн

Реєстрація прав власності

від 1000 грн

Оцінка землі

від 700 грн

 

Резюме. Етапи оформлення прав власності на землю

Оформлення земельної ділянки дасть позитивні результати тільки в разі дотримання черговості етапів процесу:

  • у міськраді отримати дозволи на розробку проекту землевідведення;
  • спільно з проектною організацією розробити проект землеустрою (технічну документацію);
  • узгодити проект землеустрою з комісією з питань містобудування, архітектури та землекористування та департаментом земельних ресурсів;
  • у міськраді отримати рішення про виділення ділянки землі;
  • зареєструвати ділянку землі і право власності.

 

Оформлення документів на землю - основна ланка в довгому ланцюжку земельних питань. У процесі узаконення ділянки землі власнику обов'язково потрібно буде отримати наступні документи:

  • проект землевідведення;
  • дозвіл на розробку документації землеустрою;
  • грошову оцінка земельної ділянки;
  • зміну цільового призначення земельної ділянки;
  • кадастровий номер;
  • виписка з ДЗК;
  • свідоцтво про право власності на земельну ділянку.

Як отримати всі необхідні документи по ділянці в строк

Підготовка документів, зустріч з величезною кількістю працівників в різних інспекціях, отримання різних дозвільних документів може виявитися тортурами для людини, яка хоче оформити потрібні документи в строк, але не знає всіх тонкощів процесу реєстрації нерухомого майна. ТУ Експерт допоможе Вам уникнути втрати часу і незапланованих розтрат. ТУ Експерт підготує всі юридичні документи правильно і згідно норм законодавства, наддасть супровід на всіх етапах співробітництва та оформлення документації, і захистить інтереси Вашої організації в інспекціях. У процесі співробітництва з нами Ви отримаєте:

  • якісне виконання робіт;
  • дотримання обумовлених термінів;
  • 100% гарантії;
  • безкоштовні консультації;
  • комплексний підхід до вирішення будь-яких завдань.

Наступний крок - початок будівництва

Оформлення земельної ділянки у власність є однією з ключових дій, яку потрібно зробити, перед тим як розпочати будівельні роботи і підключати електрику. Ви зможете приступити до будівництва після юридичного підтвердження законності проведення заходів, що передбачає отримання дозволу на будівельні роботи - декларації (для ведення робіт класу наслідків СС1) або дозволу (для ведення робіт класів наслідків СС2-СС3). Експерти компанії наддадуть кваліфіковані консультації за цією послугою, розкажуть про етапах процесу, підводних каміннях і вартостях робіт. Звернутися за консультацією або замовити послугу Ви можете – за телефоном, поштою або оформивши онлайн замовлення.

Замовити