Термін | від 7 днів |
Код задачі | 4 |
1. 100% гарантія результату
2. Економія Вашого часу
3. Досвід 12 років
4. Гарантований сервіс
5. Індивідуальний підхід
6. Повна конфіденційність
7. Безкоштовна консультація
Закінчення будівництва пов'язано з процедурою введення об'єкта будівництва в експлуатацію та оформленням дозвільної документації. Стаття про введення в експлуатацію об'єктів класів наслідків СС2-СС3 за цим посиланням.
В Україні цей процес відбувається згідно Закону «Про регулювання містобудівної діяльності» і залежить від категорії складності споруди. Основні завдання введення в експлуатацію - перевірка відповідності робіт проекту та будівельним нормам, безпеки самої будівлі і підключення його до інженерних комунікацій. Головна мета - функціонування об'єкта архітектури.
Прийом об'єктів класу наслідків СС1 (індивідуальних житлових будинків, садових і дачних будинків не більше 2-х поверхів, площею не більше 500 кв.м, а також господарських будівель і споруд на ділянці) відбувається на підставі декларації про готовність об'єкта в експлуатацію. Внесена до реєстру декларація надає офіційні підстави на оформлення прав власності і підключення об'єкта до обов'язкових для його повноцінного функціонування ресурсів.
Декларація подається у 2 примірниках на розгляд і реєстрацію в інспекцію (ДАБІ), термін якої - 10 днів. У єдиному реєстрі ставиться відмітка про реєстрацію документа, після чого один примірник видається на руки заявникові, а другий зберігається в інспекції.
Датою введення в експлуатацію вважається дата реєстрації декларації.
Суб'єкт будівельної діяльності після отримання декларації повинен протягом семи днів надати копію документа в місцевий орган самоврядування для внесення інформації до органу державної статистики, а також проінформувати про введення об'єкта в експлуатацію державні органи з питань пожежної та техногенної безпеки.
Нагадуємо про нововведення у процедурі реєстрації нерухомості, що набрали силу з 1 січня 2016 року. Відтепер, згідно спрощеної процедури, реєструвати нерухомість дозволено у нотаріусів, а свідоцтво про право власності скасоване як документ. Підтвердження права власності здійснюється через Інтернет і оформлюється в електронному вигляді. Моментом набуття чинності права власності вважається публікація відповідного рішення реєстратора на електронному порталі Мін'юсту. При необхідності власник може роздрукувати це рішення, але варто відзначити, що цей документ буде без печатки та підпису.
ТУ Експерт допоможе у підготовці документів та реєстрації декларації. Звернувшись в нашу компанію, Ви отримаєте: