Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

Введення будинку в експлуатацію

Термін від 7 днів
Код задачі 4
від 6000 грн.
7 ПРИЧИН, ЧОМУ ТУ ЕКСПЕРТ

1.     100% гарантія результату

2.     Економія Вашого часу

3.     Досвід 12 років

4.     Гарантований сервіс

5.     Індивідуальний підхід 

6.     Повна конфіденційність

7.     Безкоштовна консультація

введення в експлуатацію київЗакінчення будівництва пов'язано з процедурою введення об'єкта будівництва в експлуатацію та оформленням дозвільної документації. Стаття про введення в експлуатацію об'єктів 4 і 5 категорії складності за цим посиланням.

В Україні цей процес відбувається згідно Закону «Про регулювання містобудівної діяльності» і залежить від категорії складності споруди. Основні завдання введення в експлуатацію - перевірка відповідності робіт проекту та будівельним нормам, безпеки самої будівлі і підключення його до інженерних комунікацій. Головна мета - функціонування об'єкта архітектури.

Введення в експлуатацію будинків 1, 2 і 3 категорії складності

Прийом об'єктів 1-3 категорії складності (індивідуальних житлових будинків, садових і дачних будинків не більше 2-х поверхів, площею не більше 300 кв.м, а також господарських будівель і споруд на ділянці) відбувається на підставі декларації про готовність об'єкта в експлуатацію. Внесена до реєстру декларація надає офіційні підстави на оформлення прав власності і підключення об'єкта до обов'язкових для його повноцінного функціонування ресурсів.

Декларація подається у 2 примірниках на розгляд і реєстрацію в інспекцію (ДАБІ), термін якої - 10 днів. У єдиному реєстрі ставиться відмітка про реєстрацію документа, після чого один примірник видається на руки заявникові, а другий зберігається в інспекції.

Датою введення в експлуатацію вважається дата реєстрації декларації.

Суб'єкт будівельної діяльності після отримання декларації повинен протягом семи днів надати копію документа в місцевий орган самоврядування для внесення інформації до органу державної статистики, а також проінформувати про введення об'єкта в експлуатацію державні органи з питань пожежної та техногенної безпеки.

Що потрібно для того щоб ввести будову в експлуатацію?

введення приватного будинку в Україні в експлуатацію

Для того щоб ввести будинок 1, 2, 3 категорії складності в експлуатацію, потрібно:
  1. Замовити будівельний паспорт (для будинків площа яких менше 300 кв.м) або містобудівні умови на забудову (для будинків площа яких більше 300 кв.м) у відділенні районної інспекції.
  2. Подати до районної ДАБІ повідомлення про початок виконання будівельних робіт. Перевірити присвоєння коду повідомленню.
  3. Після закінчення будівельних робіт - виконати технічну інвентаризацію об'єкта (звернутися можна як у БТІ, так і в приватну компанію, що має відповідну ліцензію).
  4. Подати і зареєструвати декларацію в ДАБІ.
  5. Присвоїти побудованому будинку індивідуальний поштовий номер.
  6. Оформити право власності на об'єкт.

Нагадуємо про нововведення у процедурі реєстрації нерухомості, що набрали силу з 1 січня 2016 року. Відтепер, згідно спрощеної процедури, реєструвати нерухомість дозволено у нотаріусів, а свідоцтво про право власності скасоване як документ. Підтвердження права власності здійснюється через Інтернет і оформлюється в електронному вигляді. Моментом набуття чинності права власності вважається публікація відповідного рішення реєстратора на електронному порталі Мін'юсту. При необхідності власник може роздрукувати це рішення, але варто відзначити, що цей документ буде без печатки та підпису.

ТУ Експерт здійснить введення в експлуатацію приватного будинку в Україні

ТУ Експерт допоможе у підготовці документів та реєстрації декларації. Звернувшись в нашу компанію, Ви отримаєте:

  • якісну безкоштовну консультацію з будь-яких питань;
  • 100% гарантію результату у встановлений термін;
  • економію свого часу і коштів.