Які документи потрібні для купівлі-продажу земельної ділянки - ТУ Експерт

Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

Що необхідно знати при купівлі земельної ділянки

Останнє оновлення: 08.06.2016

що необхідно знати перед покупкою земліВся земля на території України є національним багатством і захищається державою. Користування землею не може завдавати шкоди інтересам суспільства і погіршувати природні якості землі, а також обмежувати права громадян України.

Земля в Україні може перебувати у приватній, комунальній та державній власності. Земельні ділянки мають цільове призначення, незалежно від форми власності. Землю необхідно використовувати виключно за її цільовим призначенням, а в разі необхідності змінити її призначення відповідно до законодавства і правових процедур.

Купівля землі пов'язана з певними ризиками. Перш ніж придбати земельну ділянку, необхідно достовірно перевірити документи власника на землю і тільки після цього приймати рішення про покупку. Інформація що до форми власності, власника і цільового призначення є відкритою, і її можна отримати в електронних базах і реєстрах державних структур або за нотаріальним запитом.

Регуляторним документом цивільно-правової угоди земельної ділянки, від продавця до покупця, є договір купівлі-продажу землі. У цьому документі продавець передає або зобов'язується передати земельну ділянку у власність покупця, а покупець приймає або зобов'язується прийняти земельну ділянку після його оплати. Купівля земельної ділянки відбувається за допомогою нотаріуса між покупцем і продавцем (фізичними або юридичними особами).

купуємо земельну ділянку в 2016 роціНеобхідні документи для купівлі-продажу земельної ділянки фізичним особам:

  • Паспорт (обох сторін);
  • Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (обох сторін);
  • Правовстановлюючий документ на землю - свідоцтво про право власності на нерухоме майно (до 2013 року - Державний акт про право власності на земельну ділянку),
  • Виписку з державного реєстру прав,
  • Договору купівлі-продажу, дарування, обміну і т.п.
  • Свідоцтво про право на спадщину за законом заповітом,
  • Рішення суду, інші документи, що підтверджують право власності,
  • Виписка з реєстру Державний земельний кадастр про реєстрацію,
  • Витяг з Державного земельного кадастру про обтяження на земельну ділянку з інформацією про наявність або про відсутність сервітутів,
  • Довідка про відсутність будівель на ділянці, якщо їх насправді немає,
  • Експертна оцінка земельної ділянки експертна оцінка на нерухомість, якщо є споруда.

 

Для купівлі-продажу земельної ділянки юридичним особам необхідні наступні документи:

  • Статут або Установчий договір;
  • Витяг з державного реєстру;
  • Рішення або протокол зборів юридичної особи, що підтверджує намір купівлі-продажу землі;
  • Документ, що засвідчує право представника юридичної особи підписувати документи для купівлі-продажу землі (накази, протокол, довіреність);
  • Паспорт посадової або фізичної особи, що здійснює операцію від імені юридичної особи;
  • Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду посадової або фізичної особи, що здійснює операцію від імені юридичної особи.

 

Компанія ТУ Експерт допоможе вам виконати всі роботи під ключ, починаючи з безкоштовної консультації розробки видів робіт і закінчуючи отриманням всіх необхідних документів.