Партнером будівництва метро на Троєщині стане Китай - ТУ Експерт

Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

Деталі будівництва нової гілки київського метрополітену

Останнє оновлення: 19.06.2017

міст метро в КиєвіКиївська держміськадміністрація (КМДА) в особі заступника голови Миколи Поворозника підписала меморандум, яким передбачено будівництво в Києві 4-ї гілки метро. Партнером проекту став консорціум із Китаю.

Найближчим часом очікується підписання міжурядового договору з Китаєм, що стане відправною точкою для запуску процесу. Угода між країнами поширюється не тільки на будівництво метрополітену, а й на інші інфраструктурні проекти. Співпраця матиме формат співфінансування, у пропорції 85% на 15%. Китай також планує надати пільгові умови кредиту: на двадцять років під 2% річних.

Орієнтовний період початку будівництва Подільсько-Вигурівської лінії — 2018 рік. Процес відбуватиметься у два етапи, кожен триватиме 3–4 роки: перша частина лінії буде прокладена з Троєщини до Центрального залізничного вокзалу, друга — від метро «Вокзальна» до міжнародного аеропорту «Київ». Усього на новій гілці буде відкрито 14 станцій, три з яких пересадочні: перехід на червону гілку передбачено на станції «Вокзальна», на синю гілку — на станції «Тараса Шевченка», а на зелену — через метро «Лук'янівська». Окрім пересадочних вузлів, усі інші станції будуть наземними.