Просунутий паризький еко-квартал - Ранжіс | ТУ Експерт

Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

Просунутий паризький еко-квартал

Останнє оновлення: 17.11.2015

продвінутий паризький еко-квартал

Ранжіс - це квартал в Парижі, відмінною рисою якого є його екологічність. У "зеленому кварталі" використовують сонячні батареї, у зв'язку з чим споживання електроенергії становить близько 50 кіловат на 1 квадратний метр на рік (для порівняння в звичайному будинку споживання електроенергії складає 250 кіловат на 1 квадратний метр), збирають дощову воду, яку використовують для поливу рослин і миття території, а також оберігають навколишнє середовище, за допомогою відмови від автомобільного руху. На зведення проекту пішло 13 років (2002 -2015 рік).

У 2002 році, на етапі розробки проекту, архітекторами передбачалося зведення звичайних будинків, так як територія, на якій планувалася забудова, являла собою занедбану, огороджену парканом ділянку території площею 4 гектари.

Однак екологи переконали паризьких властей реалізувати експериментальний проект, архітектурний план якого передбачав зведення ясел, пансіонату для літніх людей, гуртожитків, скверу, магазинів і офісів. Територія району майже 19 тисяч квадратних метрів. Бюджет будівництва еко-кварталу склав 90 млн. євро.

Принципи еко-кварталу

У новому кварталі Парижа дотримуються 3 основних правил:

  • економія енергії - скорочення споживання до 50 кіловат-годин на квадратний метр на рік;
  • чисте повітря - відмова від автомобільного руху;
  • природні ресурси - використання дощової води.

 

Для економії електроенергії в кварталі встановили сонячні панелі, які покривають потребу в електроенергії на 46%, 2 видів фотовольтаїчні, щоб виробляти електроенергію, і термічні - для підігріву води.

Крім цього, в еко-кварталі Ранжіс облаштований один заїзд для автомобілів, який дозволяє в'їзд таких транспортних засобів, як: швидка допомога, пожежна машина і транспорт жителів. Для офісів побудований єдиний паркінг на 87 місць. Дістатися до Ранжіса можна міським транспортом: автобусом, трамваєм, метро.

У паризькому районі організували спеціальну систему збору дощової води: вода з дахів через спеціальні пристрої потрапляє в загальний резервуар, який розташований під землею. Частина води використовується на технічні потрібні кварталу, інша - для поливу скверу та мийки паркінгу.

Заселення кварталу почали кілька років тому. Оцінивши переваги першого експериментального "зеленого" житлового проекту, влада Парижа вирішили організувати розробку нового проекту - будівництво еко-кварталу Батіньоль.

У планах французького уряду зведення тільки енергоефективних, енергоавтономний і екологічних споруд з 2020 року.

Раніше ТУ Експерт писав про індійському мегаполісі майбутнього