Останнє оновлення: 22.12.2015
У 2015 році оптимізація Мін'юсту почалася з кадрового оновлення та реструктуризації міністерства: скорочення в 2 рази структурних підрозділів, звільнення 20% співробітників центрального апарату та 10% працівників територіальних органів.
У році, що минає, міністерством були впроваджені електронні сервіси як для юридичних, так і фізичних осіб – отримання:
Крім цього в 2015 році був відкритий реєстр нерухомості та бізнесу.
Другий етап реформи передбачає децентралізацію і передачу повноважень на місця - здійснення реєстрації бізнесу та нерухомого майна органами місцевого самоврядування, нотаріусами і торгово-промисловими палатами.
У 2016 році планується відкриття центрів надання послуг у кожному місті, а також районі столиці, і залучення 7000 нотаріусів по всій Україні до реєстрації. Це означає, що будь-який житель України зможе отримати консультацію в спеціалізованому центрі, узаконити нерухоме майно, вдавшись до допомоги нотаріусів, уникнувши черг, корупційних ризиків і вибравши територіальну локацію і суб'єкта, який надає послугу.
Також реформування системи включає ліквідацію реєстраційної служби і передачу її функцій на місця.
Раніше ТУ Експерт писав про схожу реформу ДАБК.