За що відповідає Київенерго і що робити, якщо немає світла - ТУ Експерт

Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

Зона відповідальності «Київенерго»: хто відповідає за якісне електропостачання киян?

Останнє оновлення: 17.09.2018

Зона відповідальності КиївенергоЗ наближенням осінньо-зимового періоду традиційно зростає навантаження на енергетичну систему. Ризик аварій зростає багаторазово, через це виникає логічне запитання: хто несе відповідальність, якщо в будинку зникає електрика?

Три сторони медалі

За належне постачання киян електроенергією відповідають:

 

Зону відповідальності «Київенерго» легко визначити з введення кабелю до житлового будинку. Зона відповідальності енергопостачальної компанії знаходиться до розподільного щитка, за ним – зона відповідальності балансоутримувача.

Що робить «Київенерго»?

Головна мета «Київенерго» – на 100% забезпечити потребу столичних жителів в електроенергії. Її підприємство виробляє на ТЕЦ-5 і ТЕЦ-6, а також закуповує на енергоринку. Крім того, «Київенерго»:

  • здійснює ремонтні та реконструкційні роботи в столиці (в мережах і на підстанціях);
  • контролює і звіряє показники квартирних електролічильників;
  • надає рахунки за користування електрикою;
  • вводить автоматичні системи обліку (АСКОЕ).

Що робити, якщо виникла проблема з електроенергією?

У «Київенерго» жителям столиці рекомендують телефонувати за умови:

  • відсутності електрики в багатоквартирному будинку через пошкодження зовнішніх електромереж (повітряних і кабельних ліній);
  • відсутності електрики в приватному володінні через вихід з ладу зовнішнього обладнання;
  • зниженої або підвищеної напруги в електромережі через поломки зовнішнього електрообладнання.

 

Звернутися за допомогою можна в контактний центр підприємства по телефону 1588. Також за вказаним номером кияни можуть повідомити про несправності в системі електропостачання або незадовільну роботу лічильників – співробітники підприємства розв’яжуть проблеми. А ось роботу щодо заборгованостей «Київенерго» більше не проводить – споживачів спрямовують до «Центру комунального сервісу».