Будівництво Великої Окружної навколо Києва заплановано в 2018 - ТУ Експерт

Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

Нова окружна дорога Києва: коли з’явиться і як виглядатиме?

Останнє оновлення: 05.02.2018

Схема Великої Окружної Києва, план 2018 рокуПобудувати Велику Окружну дорогу навколо Києва збираються вже в поточному році. Генеральний план будівництва автокільця був затверджений ще в 2008 році, ТОВ «Союзтранспроект» створило схему, однак не виключено, що найближчим часом плани суттєво коригуватимуться. Реалізація проекту обійдеться приблизно в 2 млрд доларів, у ньому візьме участь корпорація CRBC з Китаю, яка вже співпрацює з мерією столиці та Укравтодором у плані будівництва та реконструкцій транспортної інфраструктури.

Велика Окружна буде збудована за найновішими євротехнологіями. Протяжність її становитиме 213 км, з них 65 км – облаштовані раніше дороги, які будуть розширені та реконструйовані. Траса пройде через Бориспіль, Глибоке, Українку, Глеваху, Ворзель, Старі Петрівці.

Поблизу м. Українка планується звести восьмисмуговий арковий міст через Дніпро: довжина мостового переходу, включаючи віадуки та шляхопроводи, – 21 км, самого мосту – близько 4 500 м, для будівництва  потрібно буде 90 000 тонн стальних конструкцій. Цей об’єкт Окружної є найскладнішим у реалізації.

Ділянка на північному сході буде мати міст через Дніпро з дамбою завдовжки 8 200 м, також планується будівництво мосту через річку Десна завдовжки 1 600 м. У межах проекту збудують 22 розв’язки на 2 рівні і 78 шляхопроводів (з яких 5 – через залізничне полотно).

Особливості Великої Окружної:

  • відсутність однорівневого перетину з іншими трасами;
  • відсутність елементів, що сповільнюють швидкість руху: світлофорів, перехресть та ін.;
  • шести-восьмисмугове полотно;
  • за допомогою Кільцевої об’єднаються 3 міжнародних транспортних напрямки, 4 магістралі національного значення;
  • віддаленість від міста на 27–43 км;
  • шумоізолюючі  екрани, що захистять населення найближчих міст і селищ від шуму автотраси;
  • підземні переходи;
  • еко-тунелі для забезпечення вільної міграції тварин.

Оплата за проїзд Великою Окружною планується або в установлених на в’їздах пропускних пунктах, або через купівлю спеціальних проїзних талонів. Уздовж автокільця передбачена необхідна інфраструктура: стоянки, термінали та автозаправки, автомобільні мийки, кемпінги, пункти громадського харчування й місця для відпочинку. Інвесторам пропонуються вигідні об’єкти: мотелі, придорожні кафе та ресторани.

Проект дасть змогу спрямувати транзитний транспорт в об’їзд столиці та розвантажити центр Києва.

Раніше ТУ Експерт писав про обсяги будівництва в Україні в 2017 році.