Оновлення мобільного додатка особистий кабінет Київенерго - ТУ Експерт

Укр
КОНТАКТИ:
ПОТРІБНА ДОПОМОГА?
Задати питання Калькулятор
ГАРЯЧІ ПРОПОЗИЦІЇ:

  • Ліцензія на будівництво
  • Акт готовності об'єкта до експлуатації
  • Договір на постачання електроенергії

Мобільний додаток від КИЇВЕНЕРГО

Останнє оновлення: 03.10.2017

мобільний додаток КиївенергоКомпанія Київенерго рік тому запустила свій додаток для мобільних телефонів – «Особистий кабінет з електроенергії». Це аналог такого самого кабінету на офіційному сайті компанії. Новий додаток на гаджеті покликаний поліпшити сервіс і дає змогу контролювати свої рахунки за електроенергію і вчасно їх сплачувати.

Особливості мобільного додатка

Додаток створений у межах програми «Час змін» з метою поліпшення обслуговування клієнтів компанії.  З часу появи мобільним сервісом успішно користуються тисячі мешканців міста.

З додатком кожен може:

  • передати показники лічильника;
  • сплатити рахунки без комісії;
  • стежити за станом рахунків дистанційно;
  • отримати квитанцію (надсилається на електронну пошту);
  • робити звіряння й отримувати кінцеві акти;
  • дізнаватися інформацію про тарифікацію.

Здійснити будь-які операції у своєму кабінеті з мобільного телефону можна у будь-який час. Винятком можуть бути періоди, коли необхідно усунути збій у системі або  вдосконалити її. Такі перерви тривають недовго, зазвичай близько 1–2 годин.

Установка та використання

«Особистий кабінет» працює на платформах Android від версії  4.1 и iOS, встановлюється безкоштовно. Щоб використовувати додаток на своєму телефоні, необхідно:

  1. Скачати його в App Store чи Play Market.
  2. Зареєструватися на сайті Київенерго під своїми даними (розділ «Для дому – електроенергія»).
  3. Зайти з телефону до «Особистого кабінету» під своїм ніком.

Реєстрація на офіційному сайті обов’язкова, без неї неможливо запустити «Особистий кабінет» на мобільному. Для реєстрації необхідно знати останню сплачену суму за електроенергію та номер особового рахунка. Для захисту даних клієнтів використовуються міжнародні системи безпеки.

Інтерфейс мобільного сервісу дуже простий і зрозумілий, схожий на урізану версію «Особистого  кабінету з електроенергії» на сайті. Незважаючи на те, що версія трохи спрощена, основні функції вона виконує так само швидко. Якщо необхідно більше інформації, завжди можна скористатися послугами офіційного сайту.

Нагадаємо, що на сайті Київенерго можна зареєструватися в кабінеті з контролю/сплати опалення та гарячої води. Даних про розробку мобільної версії для цього кабінету поки що немає.

Раніше ТУ Експерт писав про причини заміни приладів обліку Київенерго.